سالن های زیبایی پرشیا

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در حال حاضر شاید آخرین چیزی که در ذهن شما باشد این است که ریشه های موی خود را با استفاده از رنگ مو یا هر چیزی که از آن استفاده می کنید بپوشانید .

اگر شما این کار را انجام می دهید ، من واقعا به عزت اخلاقی و مهارت شما برای تلاش در این مورد حسادت می کنم .

هر چند ، بسیاری از ما تصمیم می گیریم که خودمان را در این زمان قرنطینه کنیم و آموزش رنگ مو نیز در اینترنت فراوان است .

اما این که چگونه ریشه ی مو را رنگ کنیم یکی از مسائلی است که باید به شدت به آن دقت کنیم .

من این روش را در آموزش آرایشگری می دانم ؛ زیرا خود در خانه قرنطینه کرده ام و مجبور شده ام که این روش را خودم برای مو هایم پیاده سازی کنم .

با این که من هنوز دارم در خانه کار می کنم و هیچ کسی دیگر این کار را انجام نمی دهد ( وقتی می گویم هیچ کسی یعنی واقعا هیچ کس ) به آن معنی است که من حواسم به ریشه های مویم هست و از آن ها به خوبی مراقبت می کنم و ریشه های سفید و خاکستری ایجاد شده در موی خود را به خوبی می پوشانم .

در حالی که سایر مردم دوباره به سالن زیبایی مراجعه می کنند و هزینه های زیادی را صرف آن می کنند .

شما می توانید در صورت وجود هر گونه مشکل یا سوال با آرایشگران لیلیوم سرخ تماس بگیرید .

  • دانیال صداقت خواه
  • ۰
  • ۰

در این بخش می خواهیم نکاتی را برای آموزش پاکسازی پوست بیان کنیم که در سالن زیبایی رعایت می شود ولی در خانه نیز باید آن ها را رعایت کنید .

  • کار را با آب گرم شروع کنید تا متافذ پوستی خود را باز کنید و کار را با آب سرد تمام کنید تا آن ها را ببندید .
  • شما بیشتر اوقات 30 دقیقه طول می کشد که ماسک صورت خود را بسازید و به آن زمان می دهید تا روی پوست شما تاثیر بگذارد .
  • بعضی از این ماسک ها ممکن است کثیف شوند ، پس از قبل چند حوله و لیف حمام آماده کنید .
  • با استفاده از خیار روی چشم های خود می توانید در هنگام استفاده از ماسک در آموزش آرایشگری آرام شوید . خیار خاصیت صاف کنندگی دارد و ویژگی ضد التهاب را در خود جا داده است . این کار باعث می شود ، پف چشم های شما کم شود .
  • همیشه استفاده از مواد مرطوب کننده در ماسک صورت خود را در نظر بگیرید . البته این مورد بستگی به نیاز های پوست شما دارد . هر چند آب رسانی به پوست یک راه حل عالی برای داشتن پوستی زیبا و تمیز است . خیلی از محصولات ضد آکنه پوست شما را خشک می کنند . پوست هایی که خیلی خشک باشند می توانند واقعا باعث آکنه شوند زیرا وقتی پوست شما خیلی خشک شود ، سبوم اضافه تری را تولید می کند .
  • دانیال صداقت خواه
  • ۰
  • ۰

یک موضوع عالی در ساخت ماسک صورت دلخواه خودتان که در آموزش پاکسازی پوست کاربرد دارد این است که شما گزینه های متفاوتی را برای انتخاب در اختیار دارید .

محصولات طبیعی و ارزان قیمتی در انواع مختلف وجود دارد که شما می توانید آن ها را از سوپر مارکت های خیلی کوچک هم تهیه کنید .

این محصولات اثرات شگفت انگیزی روی پوست شما خواهد گذاشت .

من به شخصه از مخلوط و هماهنگ کردن عناصر لذت می برم که فقط روی پوست صورت من در آموزش آرایشگری به کار برده شوند .

همچنین من دوست دارم بدانم که دقیقا چرا از یک عنصر دارم استفاده می کنم و چگونه به پوست صورت من کمک خواهد کرد .

به همین دلیل ، من می خواهم کار را با لیست کردن عناصر برای ماسک صورت آغاز کنم و بیان کنم که چرا هر کدام برای پوست شما مناسب هستند .

سپس من طرز تهیه ی چند ماسک صورت پاک کننده که به شخصه آن ها را دوست دارم ، توضیح می دهم .

در اضافه کردن عناصری که فکر می کنید برای پوست شما مفید هستند آزاد هستید .

با این کار شما می توانید ماسک دلخواه خودتان را ایجاد کنید .

با تشکر از همراهی شما عزیزان

گروه تخصصی لیلیوم سرخ

  • دانیال صداقت خواه
  • ۰
  • ۰

رنگ موی بلوند خاکستری ، سایه ای از بلوند است که با رنگ طوسی ترکیب می شود تا یک رنگ خاکستری در این آموزش آرایشگری ساخته شود .

رنگ خاکستری بلوند مثل یک سایه ی روشن تر از موی بلوند دودی به نظر می رسد .

رنگ مو یا هایلایت خاکستری بلوند در آموزش رنگ مو بهترین نتیجه را روی مو های بلوند یا قهوه ای روشن طبیعی می دهند و با اکثر رنگ پوست ها ، تطابق دارد .

رنگ های دودی امروزه همیشه در صدر جدول قرار دارند ؛ زیرا این رنگ ها کلاس و زیبایی خاصی را به صورت اضافه می کنند .

این سبک معروف در آموزش رنگ مو به طور کلی یکی از باید هایی است که دخترانی که پوستشان رنگی خنک دارد ، باید از آن استفاده کنند .

شما می توانید مدل های لطیف و ظریف را با استفاده از هایلایت خاکستری و یک بالیاژ انتخاب کنید یا یک آمبره تیره تا روشن را برای موی خود پیاده سازی کنید تا یک ظاهر نیمه رسمی برای خود داشته باشید .

زیرا یک سایه خاکستری بلوند شباهت بیشتری به طوسی و جنبه ی خنک تر این طیف دارد .

همچنین این رنگ به خوبی با رنگ پوست های خنک و چشم های روشن سازگار می شود .

  • دانیال صداقت خواه
  • ۰
  • ۰

چگونه مو های بالای لب خود را با استفاده از موم در خانه از بین ببریم ؟

مرحله ی 6 : پوست را صاف و آرام کنید

هیچ راهی وجود ندارد که از قرمزی موقت پس از واکسینگ یا استفاده از موم در آموزش آرایشگری جلوگیری شود ، اما شما می توانید پوست خود را با استفاده از مالش یک روغن بچه یا یک مرطوب کننده مبتنی بر آلوئه روی ناحیه ی مورد نظر آرام کنید .

اکثر کیت هایی که به عنوان موم استفاده می شوند شامل دستمال مرطوب هایی هستند که برای استفاده پس از اپیلاسیون تهیه شده اند ؛ بنابراین از این دستمال ها حتما استفاده کنید .

اگر پوست شما خیلی حساس است Petrovicova پیشنهاد می کند مقداری یخ را داخل یک حوله قرار دهید و روی پوست قرار دهید تا حساسیت ایجاد شده روی پوست در این آموزش آرایشگری را کاهش دهید .

مرحله ی 7 : 24 ساعت روی محل مورد نظر کاری انجام ندهید

پس از این که عملیات واکسینگ را انجام دادید ، پوست شما به ناچار حساس خواهد شد ؛ بنابراین از لایه برداری ، استفاده از محصولات حساسیت زا یا ایجاد ارتباط با آن قسمت به مدت 24 ساعت خودداری کنید .

Petrovicova می گوید :

برای این که از شکستگی های متفاوت در لب فوقانی جلوگیری کنید ، تا 24 ساعت پس از این کار در آموزش آرایشگری ، از لایه برداری پرهیز کنید و تا جایی که ممکن است به بالای لب خود دست نزنید .

  • دانیال صداقت خواه
  • ۰
  • ۰

چگونه مو های بالای لب خود را با استفاده از موم در خانه از بین ببریم ؟

مرحله ی 5 : مو های زائد باقی مانده را بکنید

پس از این که از موم در آموزش آرایشگری استفاده کردید و عملیات واکسینگ را انجام دادید ، از موچین استفاده کنید تا هر موی زائدی که باقی مانده است را از بین ببرید . اگر شما مانند من هستید ، از موچین استفاده می کنید تا مو های زائد چانه را نیز که مانند موی بالای لب رشد کرده است ، از بین ببرید .

با این که استفاده از موچین به تنهایی جذاب است و می تواند در آموزش آرایشگری اعتیاد آور باشد ، سعی کنید زیاد از آن استفاده نکنید .

Petak می گوید :

فکر نکنید که همیشه موچین در اختیار دارید و می توانید از آن استفاده کنید .

استفاده از موچین بیش از حد در آموزش آرایشگری می تواند پوست را حساس کند . به جای آن ، موچین را به ندرت و در حمام استفاده کنید و فقط در مواقعی که واقعا نیاز است از آن استفاده کنید ؛ مثلا هر موقع دیدید که مو های زائد بیش از حد مشخص شده اند ، از آن استفاده کنید .

  • دانیال صداقت خواه