سالن های زیبایی پرشیا

  • ۰
  • ۰

چگونه مو های بالای لب خود را با استفاده از موم در خانه از بین ببریم ؟

مرحله ی 6 : پوست را صاف و آرام کنید

هیچ راهی وجود ندارد که از قرمزی موقت پس از واکسینگ یا استفاده از موم در آموزش آرایشگری جلوگیری شود ، اما شما می توانید پوست خود را با استفاده از مالش یک روغن بچه یا یک مرطوب کننده مبتنی بر آلوئه روی ناحیه ی مورد نظر آرام کنید .

اکثر کیت هایی که به عنوان موم استفاده می شوند شامل دستمال مرطوب هایی هستند که برای استفاده پس از اپیلاسیون تهیه شده اند ؛ بنابراین از این دستمال ها حتما استفاده کنید .

اگر پوست شما خیلی حساس است Petrovicova پیشنهاد می کند مقداری یخ را داخل یک حوله قرار دهید و روی پوست قرار دهید تا حساسیت ایجاد شده روی پوست در این آموزش آرایشگری را کاهش دهید .

مرحله ی 7 : 24 ساعت روی محل مورد نظر کاری انجام ندهید

پس از این که عملیات واکسینگ را انجام دادید ، پوست شما به ناچار حساس خواهد شد ؛ بنابراین از لایه برداری ، استفاده از محصولات حساسیت زا یا ایجاد ارتباط با آن قسمت به مدت 24 ساعت خودداری کنید .

Petrovicova می گوید :

برای این که از شکستگی های متفاوت در لب فوقانی جلوگیری کنید ، تا 24 ساعت پس از این کار در آموزش آرایشگری ، از لایه برداری پرهیز کنید و تا جایی که ممکن است به بالای لب خود دست نزنید .

  • ۹۹/۰۳/۰۴
  • دانیال صداقت خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی