سالن های زیبایی پرشیا

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تجربه تخصصی و معلومات کسب کنید.

در آموزشگاه آرایشگری شرکت کنید که با بودجه و برنامه شما مطابقت دارد. از آنجایی که هنر آرایشگری یک تخصص دارای مدرک رسمی نیست، ممکن است بسیاری از برنامه‌های آموزش آرایشگری مدرک معتبری به شمار نروند. این به این معناست که میان آموزشگاه‌های آرایشی و تعلیمات آن‌ها تفاوت بسیاری وجود دارد. برخی آموزشگاه‌ها کلاس‌های تمام وقتی ارائه می‌کنند که تمرکزشان روی مهارت‌ها و صنایع مشخصیست. این برنامه‌ها همچنین در هزینه‌شان هم بسیار متفاوت هستند و در ذهن داشته باشید که آموزشگاه‌های تمام وقت هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.

به طور معمول، برنامه‌های ‌آموزش آرایشگری‌ بین سیصد تا ششصد ساعت هستند و در کمتر از شش ماه می‌توانند تکمیل شوند. البته، رفتن به آموزشگاه‌ها لزوما برای آرایشگری حرفه‌ای شدن مورد نیاز نیست. منتها، یادمان نرود که آموزش حرفه‌ای دیدن می‌تواند برای آرایشگر پیشرفتی سریع در محیطی پررقابت ارائه کند.

برای شروع می‌توانید شغلی در زمینه فروش محصولات آرایشی برای خود پیدا کنید تا تجزبه تخصصی نیز کسب کنید. برای استخدام در شغل‌هایی در فروشگاه‌ها یا داروخانه‌ها که به فروش لوازم آرایشی می‌پردازند اقدام کنید. شما در این صورت می‌توانید فرصت تمرین مهارت‌های خود روی صدها نفر با رنگ پوست‌های مختلف، انتظارات متفاوت و مدل‌های گوناگون پیدا کنید. بهترین اتفاق این است که شما برای تمرین مهارت‌های خود مبلغی نیز دریافت خواهید کرد. تجربه فروش شغل‌هایی مثل فروشگاه‌های فروش لوازم آرایش بسیار مفید است زیرا کار شما فروش لوازم آرایشی در کنار ارائه خدمات آرایشگری خواهد بود.

دنبال شرکتی باشید که نسبت به آموزش به کارکنان خود کوشاست و به آن‌ها آرایش کردن را به جای تمرکز کامل روی فروش می‌آموزد.

حتی می‌توانید در گروه‌های غیر رسمی تئاتری شرکت کنید و به آرایش بازیگران بپردازید تا تجربه بیشتری با انواع متفاوت آرایشی کسب کنید. گروه‌های تئاتری که در مدرسه‌ها کار می‌کنند یا حتی گروه‌های بزرگتر، جای مناسبی برای بروز خلاقیت شما خواهند بود. شما این شانس را خواهید داشت که انواع متفاوتی از آرایش را تجربه کنید و با نورهای تئاتری و گریم کار کنید.

به آرایشگری حرفه‌ای پیشنهاد کارآموزی بدهید. در محله خود آرایشگری بیابید که کارش مورد پسند شماست و به او پیشنهاد ارائه خدمات کارآموزی بدهید. برای او توضیح دهید که شما مشتاق به کسب تجربه واقعی در صنعت آرایشگری هستید. در صورتی که این فرد تمایلی به همکاری با شما نداشت، می‌توانید از او خواهش کنید که یکی دو روز به شما اجازه دهد او را تعقیب کرده و کار کردنش را مشاهده کنید. حتی چند ساعت نظارت هم می‌تواند به شما هزاران روش جدید بیاموزد.

منبع : http://beautysalonsir.parsiblog.com/Posts/38/

  • دانیال صداقت خواه
  • ۰
  • ۰

اگر شما کاملا به سایه چشم زدن مشکی مسلط هستید و از روی صورت طرف مقابلتان و با دقت به رنگ پوستش می‌توانید حدس بزنید چه رنگ رژ لبی به او می‌آید، شاید یکی از بهترین گزینه‌های شغلی برای شما آرایشگر حرفه‌ای شدن باشد. برای شروع شغلی مثل آرایشگری باید مهارت‌های خود را از طریق سایت‌های آموزش‌ آنلاین کسب کنید و آن را روی دوستان و خانواده خود تمرین کنید. حتما شرکت در کلاس‌هایآموزش آرایشگری را جدی بگیرید تا بتوانید از آموزش رسمی برخوردار شوید. می‌توانید ابتدا از شغل‌هایی مثل فروش لوازم آرایش شروع کنید تا تجربه تخصصیتان بالا برود. به هر طریق، شما باید شبکه‌ای قوی تشکیل دهید تا شغل خود در آرایشگری را پرقدرت شروع کنید.

مهارت خود را بالا ببرید!

آرایشگران معروف در یوتیوب یا اینستاگرام را دنبال کنید. آموزش‌های ویدیویی آنلاین می‌توانند راه‌های عالی (و مجانی!) برای شروع یادگیری بیشتر در رابطه با آرایشگری باشند. آرایشگرانی را پیدا کنید که به استایل مورد علاقه شما بخورند تا به یادگیری آن بیشتر علاقمند باشید. یادتان نرود که هر چند آموزش‌های آنلاین نقطه شروع خوبی هستند، جایگزین‌ خوبی برای آموزش آرایشگری حضوری و تجربه نیستند.

با آرایش خود و دوستانتان تمرین بیشتری کنید!

این کار به شما کمک می‌کند که روش خود را توسعه دهید و پیدا کنید و آرایشگری خود را به سطح عالی برسانید. یادتان نرود که هر چند شما ممکن است در آرایش کردن خودتان بدرخشید، اما یادتان نرود که آرایش کردن دیگران مهارت‌های بسیار متفاوتی از همکاری و توانمندی شما نیاز دارد. روی رنگ‌های مختلف پوستی، فرم‌های صورت متفاوت و رنگ چشم‌ها و رده سنی متفاوتی کار کنید تا مهارت خود را در کار کردن با مشتری‌های مختلف از همین الان کسب کنید. یک کیت آرایشی برای خود بسیازید که شامل برس‌های مختلف، وسایل آرایشی و سایر ابزار مورد استفاده منظمتان باشد. تمامی این موارد در داروخانه‌ها و مراکز فروش لوازم آرایش قابل دسترس هستند. هر قدر که کار شما توسعه بیابد، توانایی شما برای خرید محصولات گران قیمت نیز بالا می‌رود.

خود را با مد فعلی آرایش آشنا سازید

مجله بخوانید، از وبلاگ های مد ایده بگیرید، فیلم ببینید، به تئاتر بروید و به مدهای متفاوت آرایش صورت دقت کنید. در این حرفه بسیار مهم است که شما به روز باشید تا بتوانید برای مشتری خود گزینه‌های خوبی پیشنهاد کنید. حتی ممکن است مشتری شما به روش خاص جدیدی اشاره داشته باشد که شما با آن آشنا نیستید. پس معلومات خود را جدید نگه دارید تا بتوانید به صورت مفید توصیفات مشتری خود را روی صورت او به واقعیت تبدیل کنید.

منبع : http://beautysalonsir.parsiblog.com/Posts/37/

  • دانیال صداقت خواه