سالن های زیبایی پرشیا

  • ۰
  • ۰

یک موضوع عالی در ساخت ماسک صورت دلخواه خودتان که در آموزش پاکسازی پوست کاربرد دارد این است که شما گزینه های متفاوتی را برای انتخاب در اختیار دارید .

محصولات طبیعی و ارزان قیمتی در انواع مختلف وجود دارد که شما می توانید آن ها را از سوپر مارکت های خیلی کوچک هم تهیه کنید .

این محصولات اثرات شگفت انگیزی روی پوست شما خواهد گذاشت .

من به شخصه از مخلوط و هماهنگ کردن عناصر لذت می برم که فقط روی پوست صورت من در آموزش آرایشگری به کار برده شوند .

همچنین من دوست دارم بدانم که دقیقا چرا از یک عنصر دارم استفاده می کنم و چگونه به پوست صورت من کمک خواهد کرد .

به همین دلیل ، من می خواهم کار را با لیست کردن عناصر برای ماسک صورت آغاز کنم و بیان کنم که چرا هر کدام برای پوست شما مناسب هستند .

سپس من طرز تهیه ی چند ماسک صورت پاک کننده که به شخصه آن ها را دوست دارم ، توضیح می دهم .

در اضافه کردن عناصری که فکر می کنید برای پوست شما مفید هستند آزاد هستید .

با این کار شما می توانید ماسک دلخواه خودتان را ایجاد کنید .

با تشکر از همراهی شما عزیزان

گروه تخصصی لیلیوم سرخ

  • ۹۹/۰۳/۰۹
  • دانیال صداقت خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی