سالن های زیبایی پرشیا

  • ۰
  • ۰

بهترین کرم از بین برنده ی موی صورت

برای این موضوع کرم مرطوب کننده ی صورت Nair را معرفی می کنیم .

این کرم در آموزش آرایشگری راه حل درست و آزمایش شده برای هر کسی است که می خواهد موی بالای لب خود را از بین ببرد . من پوستی حساس و مستعد آکنه دارم و در طول دو سال داشتم از این کرم برای آموزش آرایشگری استفاده می کردم . این کرم هیچ وقت من را دچار مشکل نکرده است . من حتی از این کرم وقتی که داشتم دوره ی آکوتان را می گذراندم استفاده کردم . ( در این دوره معمولا پیشنهاد می شود که از واکسینگ استفاده نکنید )

و این کرم همچنان باعث ایجاد پوست های تمیز و شفاف می شود . مقدار کمی از کرم را روی پوست خشک و تمیز خود بمالید . پس از پنج تا ده دقیقه ، کرم را به آرامی بردارید ، آب را روی آن بریزید و به آرامی آن را نوازش دهید تا خشک شود .

خدا نگهدار ! از شر موی زائد خود که در بالای لب شما قرار گرفته است طی یک آموزش آرایشگری ساده راحت شدید .

در قسمت بعدی دستگاهی را معرفی می کنیم که می توانید از طریق آن ، موی بالای لب خود را از بین ببرید .

  • ۹۹/۰۲/۱۳
  • دانیال صداقت خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی