سالن های زیبایی پرشیا

  • ۰
  • ۰

در این بخش از آموزش آرایشگری می خواهیم به شما بیاموزیم چگونه موی بالای لب خود را در خانه بردارید . این آموزش از زبان یک متخصص لیلیوم سرخ بیان می شود .

من مو های زیادی دارم ، روی سرم ، صورتم و بدنم . مو ها به ناچار در تمامی صورت شما رشد می کنند حتی اگر آن ها را نخواهید . در واقع به نوعی این مو ها حکم مهمان ناخوانده را دارند . موی بدن چیزی است که من از مادرم به همراه شخصیت طنز او به ارث برده ام . در حالی که مورد دوم را دوست دارم ، تمایل دارم از شر مو های زائدی که در بدنم رشد می کند نیز خلاص شوم . در طی سال ها ، من خیلی رشد کرده و ابرو های ضخیم خود را نیز دوست دارم و حتی با این موضوع کنار آمده ام که باید موی زیر بغل خود را اصلاح کنم . اما ناحیه ای در این آموزش آرایشگری وجود دارد که به شدت من را آزار می دهد . این ناحیه جایی نیست جز قسمت بالایی من که ر آن جا مو رشد می کند و اصطلاحا به آن سبیل گفته می شود . من می خواهم از شر موی زائدم در این بخش خلاص شوم و شاید این آموزش آرایشگری به شما هم این کمک را بکند .

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • دانیال صداقت خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی