سالن های زیبایی پرشیا

  • ۰
  • ۰

هر چند وقت یک بار باید باید موی خود را بشوییم ؟ - یک متخصص رنگ مو پاسخ می دهد

Matt Rez یک متخصص آموزش رنگ و مش است و سفیر رسمی برند Redken است که مشتری های آن شامل Lili Reinhart ، Chiara Ferragni و Eiza Gonzalez می شوند . به عنوان یک قانون کلی برای بازسازی سلامت مو در آموزش آرایشگری ، او پیشنهاد می کند که از شامپو بیشتر از دو یا سه بار در هفته استفاده نکنیم .

او می گوید :

اگر موی خود را رنگ یا هایلایت کرده اید پیشنهاد می کنم هفته ای 3 روز موی خود را شست و شو دهید .

ایشان اضافه کردند :

مخصوصا برای مو هایی که بلیچ ( دکلره ) یا هایلایت شده است ، پیشنهاد می کنم از شامپو کم تر استفاده کنند تا به چربی طبیعی آن کمک کند در طی زمان به ترمیم مو بپردازد .

او همچنین می گوید که در مورد شست و شوی بیش از حد محتاط باشیم ؛ زیرا ممکن است باعث شود در دراز مدت ، چرب تر به نظر برسد .

در 15 سالی که من در زمینه ی آموزش آرایشگری تجربه دارم ، مشاهده کرده ام که وقتی ما چربی مو را بیش از حد از بین می بریم ، چربی بیشتری برای جبران کمبود چربی قبلی به صورت طبیعی در مو تولید می شود ؛ ولی من می دانم که هیچ کسی موی چرب را دوست ندارد ! شامپوی خشک کلید این شست و شو ها است .

  • ۹۹/۰۱/۲۱
  • دانیال صداقت خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی