سالن های زیبایی پرشیا

  • ۰
  • ۰

این متن صاحبه ای است که با نینا پاتل ، آرایشگر معروف ، انجام شده است . وی تبحر خاصی در آموزش آرایشگری دارد .

ما آرایشگران روانشناسان خوبی هستیم و معجزه می کنیم . هیچ تعجبی نیست که چرا مردم به ما اعتماد می کنند

من حدود بیست و چهار سال است که آموزش آرایشگری انجام می دهم و موی مردم را کوتاه می کنم . این موضوع را می دانم وقتی مردم مو هایشان را به دست من می سپارند ، راز های زندگی خود را نیز در اختیار من قرار می دهند .

من سورپرایز نشدم که نظرسنجی جدید نشان می دهد که آرایشگری و آموزش آرایشگری پنجمین شغل مورد اعتماد در کشور انگلستان است . من به مد بیست و چهار سال آرایشگر بوده ام و بار ها این جمله ها را شنیده ام که " من به تو اعتماد دارم " ، " تو اولین کسی هستی که این را به او می گویم " و " از دیدنت خوشحال می شوم " .

اعتماد بین آرایشگر و یک مشتری موضوعات متفاوتی را بیان می کند . من میدانم که با قیچی و شانه ی خود یا ظرف رنگ خود می توانم به طور اساسی شخصیت یک نفر را از بین ببرم یا او را دوباره متولد کنم . من می دانم که زندگی یک نفر را تغییر داده ام یا اعتماد به نفس او را بازگردانده ام زیرا او به من اعتماد کرده است که همان کاری که باید را انجام دهم . برای این که به حرف من در مورد آموزش آرایشگری و خود این کار برسید این موضوع کافی است که یک نفر از من بخواهد مدل مو یا رنگ و مش آن را تغییر دهم و در حالی که من دارم این کار را انجام می دهم او بگوید " ادامه دهید ، من به شما اعتماد دارم " . این جمله کاملا من را به خود جذب می کند و باعث ایجاد رضایت در من می شود .

من یک مشتری فوق العاده داشتم . وقتی که برای اولین بار پیش من آمده بود به تازگی همسر خود را از دست داده بود . او در حالی که سعی می کرد با زندگی فعلی خود که شرایط مناسبی نداشت مقابله کند ، دوست داشت ظاهری جدید نیز برای خود داشته باشد . احساس کردم یک تغییر کامل چیزی نبود که واقعا او به آن نیاز داشت ، پس یک تغییر لطیف و جزئی در او ایجاد کردم . پس از این که اعتماد او در هر بازدید نسبت به من بیشتر شد ، کم کم مو های خود را تغییر داد .

  • ۹۸/۱۲/۰۱
  • دانیال صداقت خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی