سالن های زیبایی پرشیا

  • ۰
  • ۰

چه مو هایتان بلند باشد چه کوتاه ، چه صاف باشد چه فر ، بد نیست که گاهی اوقات به آرایشگری مراجعه کنید که دوره های مخصوص آموزش آرایشگری را گذرانده است . قبل از این که آرایشگران قیچی خود را بردارند با شما گفت و گویی در مورد چیزی که می خواهید خواهند داشت . کلید یک آرایشگر خوب شدن فقط گذراندن دوره های آموزش آرایشگری و تمرین کردن نیست . ارتباط قوی ، خدمات و مهارت هایی که به مشتری ارائه می دهید در این راه نقش به سزایی دارند . آرایشگران باید بفهمند که مشتری چه چیزی می خواهد و همان را به وی ارائه دهد .

آرایشگران مو در مکان های مختلفی مثل سالن ها ، سونا ها ، شاخه های مد ، مجموعه تولید فیلم تلویزیونی و ئئاتر کار می کنند . در سالن ها ، آرایشگران ممکن است صندلی اجاره کنند و مشتری های خود را به صورت مستقل مدیریت کنند یا این که برای یک سالن کار کنند و کمیسیون دریافت کنند . وظایف معمولی مثل شست و شو ، کوتاه کردن مو و شکل دهی به مو و ارائه مشاوره در مورد محصولات است که در دوره های آموزش آرایشگری به آن ها آموخته می شود . در بسیاری از سالن ها ، آرایشگران موظف هستند پس از پایان ، محیط کار خود را تمیز کنند و تجهیزات خود را ضد عفونی کنند . در بین مشتری هایی که مراجعه می کنند ممکن است با مشتری های دیگر به گفت و گو بپردازند ، به آن ها وقت دهند و با آن ها تسویه حساب کنند .

  • ۹۸/۱۱/۲۲
  • دانیال صداقت خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی