سالن های زیبایی پرشیا

  • ۰
  • ۰

هیچ اهمیتی ندارد بار اولتان است که می خواهید موی خود را رنگ کنید یا این که چندین سال است دارید این کار را انجام می دهید . این موضوع خیلی سخت است که انتخاب کنید چه رنگ مویی برای شما مناسب است .

دیدن یک سبک عالی در یک مجله یا افراد مشهوری که رنگ مو های خود را تغییر می دهند که نتیجه ی آن نیز شگفت انگیز است می تواند برای آموزش آرایشگری الهام بخش باشد . متاسفانه ، وقتی می خواهیم از این سبک ها برای موی خود استفاده کنیم هرگز همان حس و حال را به ما نخواهد داد .

میکاپ می تواند نقش مهمی در تغییر رنگ صورت شما داشته باشد . وقتی می گوییم رنگ صورت به این منظور نیست که واقعا رنگ پوست صورت شما عوض می شود ؛ بلکه به این معنی است که میکاپ می تواند باعث شود صورت شما تیره تر یا روشن تر دیده شود . با میکاپ می توانید رنگ مویی را که با چهره ی طبیعی شما سازگار نیست ، برای خود کنید .

رنگ های مختلف مو که با رنگ پوست ما سازگار نیستند می توانند باعث بی حالی صورت ما شوند یا طوری تاثیر بگذارند که ما مریض به نظر برسیم . این موضوع خیلی مهم است که انتخاب رنگ مو بر اساس رنگ پوست انجام شود تا ظاهری متعادل به دست آورید .

برای این که متوجه شوید چه رنگ مویی با چهره ی شما متناسب است تا طبیعی ترین ظاهر ممکن را به دست آورید ادامه ی این مقاله را مطالعه کنید .

تعیین گرمی و سردی چهره

برای این که بفهمید چه نوع رنگ مویی برای صورت شما مناسب ترین گرینه است و طبیعی ترین ظاهر را در کنار پوست خود داشته باشید ابتدا گرمی یا سردی چهره ی خود را تعیین کنید .

چشم ها

با این که چشم های شما فقط یک نقش مکمل در تعیین چهره ی شما دارند ، رنگ آن ها کمک می کند تا وقتی که می خواهید گرمی یا سردی چهره ی خود ر انتخاب کنید ، شما به مسیر درستی هدایت شوید .

  • ۹۸/۱۲/۲۹
  • دانیال صداقت خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی